Friday, July 22, 2011

Tutti Fruti cawangan baru di Platinum Walk, Danau Kota.

Assalamualaikum wbt.

Semalam masa balik dari rumah mak, saya nampak kain rentang Tutti Frutti di Platinum Walk. Saya bagitahu kat akak. Dia tak percaya. Katanya pejabat dia kot. Errr... entah la. Barangkali mata rabun sebab malam kan. haha. Abaikan. Esok kita lakukan penyiasatan. Yehaaa.

Petang tadi saya jalan kaki pegi beli barang bakeri dekat Yumie. Arah balik saja la lalu ikut Platinum Walk. Dari jauh saya dah nampak kain rentang Tutti Frutti. Haaa. kan betul. 


Dari seberang jalan saya dah keluarkan kamera. Lantaklah orang nak kata apa. Bukan kenal pun. :P


Haaa.. lagi dekat. Memang betul. Tutti Frutti bakal di buka. Memang terbaik lokasi dia. Sebelah dengan Mali's Corner. Sebaris dengan Sate Hj Samuri, Noodle Station, Old Town White Coffee. Cumanya kata kakak saya. Kurang strategik la dekat tingkat 3. Nak kena panjat tangga. Err. rasa ada lift kat situ.

Rasa saya la. tak kisah la tingkat berapa. Sekarang Tutti Frutti ni tengah laku di pasaran. Semua orang nak rasa. Selain dari berkhasiat dan elok untuk penghadaman. Bersiap sedialah dengan poket yang penuh. 



Saya pernah rasa sekali dekat cawangan Wangsa Walk. Saya ambil perisa red velvet dengan vanilla. Pastu campur dengan buah dan kekacang. Naahhh.. sekali harga dia RM20++. Perghh... harga. Memang mantaps..! Nak lagi mantap. Habis je semangkuk froyo terus nak pergi tandas. Bagus betul perut saya. ;P

Satu lagi. Tutti Frutti -----> bagi pembeli macam saya yang punyai perut yang sangat baik. Saya sangat berharap tandas di premis anda sentiasa dalam keadaan baik. Sekian. ~ayat macam pelanggan tetap je bunyi. haha~

5 comments:

mama tisya said...

tu la dh byk cawangan dibuka..tp tk try lg

Iryani Noor said...

tq for the info...
nnt dh buka nk dtg sini la..
kt w/walk tu susah nk cari parking =p

lin dalin said...

thanks info ,nanti dah buke leh le merase

Eliss said...

terasa jugak nak makan ni.shah alam pun br buka.esok hrs terjah..hehehe

Fennie@Yingfan said...

may i know tutti in wangsa walk which floor..near which area...i find for times but cant find it..
reply me at yingfan_92@hotmail.com