Tuesday, July 10, 2012

Cerita Si Gadis Manis.

Assalamualaikum wbt.

Ingat tak saya bagi hint cerita tentang Untungnya Si Gadis Manis. 

Bukan lah cerita yang gah dan hebat sangat. Kadangkala perkara yang kecil juga mampu menyentuh hati. 

Ceritanya begini...

Hari ni saya jumpa pelanggan yang sangat sweet. Semua pelanggan saya sweet juga. Cumanya apa yang dilakukan oleh dia mencuit hati saya.

Alia Najiha namanya. Sebelum berlalu, kami bersalaman.

'akak nak cium pipi.'

Alahaaiii.. dah la kecik comel. Inai masih merah di jari. Barangkali seri pengantin tak habis lagi. Nak cium kakak yg bau kek tak mandi. Eehhh... ada bunyi pantun 3 kerat la. ;)

Gambar Alia Najiha takde. Ganti gambar pavlova yg ditempah. Untung lagi si manis sebab hari ni ada buah raspberry penambah seri. :) 






 Moral of the story... lepas ni nak jumpa pelanggan kena sembur perfume lebih sikit. Biar best nak salam plus cium pipi. 

Ini tak.. bagi muka yang ada bau kek. Terkejut jugak la masa nak bagi pipi. Hihi.








2 comments:

IntaNBerliaN said...

hihii... sweet je mesti dia peramah kan..

ni yg xsk ni.. tayang gambo pavlova plak.. hehheheheh

Eliss Mie said...

nak cium pipi jugak sabtu malam nanti boleh? hehehe. nanti eliss sms yer.