Monday, July 23, 2012

Dah penuh. Saya nak rak baru.

Assalamualaikum wbt...

Selamat bersahur semua.



Dah penuh. Ya... rak buku saya sekarang dah penuh. Kesian buku-buku terpaksa bersempit sesama mereka. hiks!


Sebelum ni, buku agama dan buku motivasi saya letak di belah bawah kiri rak. Bila novel bertambah, saya letak semuanya di rak luar dekat ruang tamu.


Bahagia rasa tengok buku tersusun kemas depan mata. Senang nak capai sebelum tidur. 


Dalam kepala, duk berangan. Alangkah bestnya dapat tambah lagi rak buku dekat sebelah kanan katil ni. haha. Biar penuh bilik ni dengan rak. Saya suka. Suka bangat dong..!!


Makanyaaaaa.... mari kita mengumpul duit banyak-banyak. Targetnya tahun depan dapat tambah rak.


Duhet.... duhet... meh dekat saya meh..!!! ;)





10 comments:

Asyifa Mustaffa said...

wah ! bestnya !! sngt2 teruja sy melihatnya !

lady scooter said...

waaahhhhh....!!!!! *mulut terlopong*

Baaaaanyak nye buku..!!!! jelesnya... jelesnya..!!! sukanya tengok!!!! sebab saya pon jenis suka membaca. sangat suka! tapi tak dapat nak buat awak buat..hu3

Ann@zanyra said...

waa..suke bace novel jugak yeah..same la dgn kite..bilik dh penuh ngn almari dan rak..huhuh

Mama Zharfan said...

waaaa byknya!!!

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiii bestnya.akak pun dah lama teringin sgt rak buku camtu

I`mulan said...

salam singgah.. dah lama teringin nak ada rak buku di rumah...

Kathy Tuah said...

banyaknya kak.. sy pun ada koleksi buku tapi takdelah sebanyak ni..tapi bila tengok gambar ni, rasa nak buat koleksi buku banyak2 jugaklah :D

~kamilah~ said...

kagumnya!!!!

siti sabri said...

Wah akak byk nyer buku...mcm library plak..

IntaNBerliaN said...

bagusnya.... akak ni mmg sk bc buku ek..