Tuesday, July 10, 2012

Saya Kaya dan Berjaya.

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah... alhamdulillah. alhamdulillah.

Selesai sudah Seminar Advanced Marketing Power bersama Dr Azizan Osman.

Tiga hari berkampung di Wisma MCA. Keluar rumah jam 7 pagi dan balik sekitar jam 9 malam.

Penat..???

Tiada istilah penat bila hati bersemangat setiap hari menerima ilmu dan bertemu dengan kawan-kawan baru dalam pelbagai bidang. Semuanya mahukan Hidup Luar Biasa. Semuanya mahu Kaya dan Berjaya. Insyaallah.

Kan best setiap hari dapat semangat macam ni. :))





Syukur dengan rezeki yang Allah berikan untuk saya sampai ke sini. Sungguh... bila kita ingin berbuat sesuatu yang baik, Allah akan mudahkan urusan kita.

Sekarang... masa untuk bertindak. Fast Action Fast Result.
 


 :))

4 comments:

Twins said...

bestkan pergi class dr azizan,rasa bersemangat je.rasa nak pergi semua je.kat situ semua org berfikiran positif.saya doakan akak kaya dan berjaya!

ratu siput said...

amp kali ni ramai kan...imkk aritu pun tak ramai camni...bestt...skang ni mesti ion2 positif tengah berlumba2 dlm diri akak.good luck k.smoga anda kaya dan berjaya.bole...bole...DAO pun dah kurus skit skang ni...diet dia berjaya... :)

nanonano said...

Jelesnye, sy sempat g SMP je, faktor jauh ngn ada anak kecik membataskan segalanya, sobb..tp tgk gmbar ni pun dh bg sy smangat, hehe insyaAllah sy doakan akak kaya dan berjaya ok. Gud luck :)

Salehuddin Lokman said...

Best tak course tu?