Monday, May 14, 2012

Menunggu Memang Perlukan SABAR Yang Super Duper Tinggi.

Assalamualaikum wbt.










Adeeiiii... penat tau menunggu ni.

Lagi-lagi kalau menggangu rutin kerja seterusnya.

Janji pukul 3 petang. Sekarang dah 3.46 petang.

Alasan ----> Jalan jem.

Eehhhmmmm... apa nak kata. Sabar je la..!!

Kadang saya pun terlambat juga.

Fuuuuuhhhh.... pergi jauh-jauhh rasa nak marah.

 Astagfirullaahhhh.... ~zikir banyak-banyak..!!!!~

11 comments:

Kathy Tuah said...

wah, cantiknye pavlova posing.. apa2 pun sabar ye kak :)

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong,
Balas ziarah! Pe kabor?
Tima kasih singgah blog akak.
Ni apa event? Lawor kek?
Buat sendiri ke?

Mama Zharfan said...

me tak suka menunggu...

Asyifa Mustaffa said...

Sabar2...sabar kan separuh dri iman...
sy pun kdang hilang sabar gak kalau orng x ontime nie....:)

hOtMaMa said...

sabar yer Irma.. akk pun sama gak kengkadang mcm tu.. hehe.. apa2 pun terliur sngt tgk pavlova yg Irma buat.. penuh dng pelbagai jenis buah2an.!

Zack Zachoes said...

me too, tak suka menunggu >.< kerja bnyk, nk keluar pn tak berani

IntaNBerliaN said...

tu dia.. meriahnya dgn buah.. :-)

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiiiii sedapnya tengok

Mama Farris said...

meriahnya buah-buahan atas tu...

ellynadyra said...

akak, kalau Pavlova ni Ken a simpan dlm peti ke? Kalau simpan kt luar brapa kurun dia tahan?

lyza said...

Assalamualaikum...
Sabar je la..saya pun tak suka menunggu n slalunya kalau kena tunggu lama2 saya akan cari bahan bacaan.. :)

Pavlova ni..perghh sungguh meriah..tapi saya tkleh telan..tekak tak terima..haha.