Wednesday, May 9, 2012

Tahniah Aisha - Terima kasih semua.

Assalamualaikum wbt.











Tempahan minggu lepas dari kawan sekolah rendah saya.

Lama kan.. Lapan belas tahun baru jumpa balik. Jumpa kat FB tak leh kira.

Ni yang buat saya seronok. Masakan membuatkan saya berjumpa dengan ramai orang.

Kawan sekolah rendah. Jiran yang tak pernah jumpa.

Saudara jauh pun ada. Tiba-tiba sms kata pavlova tak jadi. ~Adeiihh.. macam-macam tau~

Jumpa pembaca blog saya yang comel. ^ ^

Ramai. Tu belum campur yang tahu dari mulut ke mulut.

TERIMA KASIH BUAT SEMUA.

Segala komen yang baik dan yang membina saya terima dengan tangan terbuka.

3 comments:

Kathy Tuah said...

kak, kenapa kek akak sume cantik + comel2? apa2 pun sbb kek akak ni jugaklah sy kenal dgn akak..ada masa nanti kita jmpa ye kak..

susumanis said...

insyaAllah birthday akak 29th ni akak nk ode gan irma kek nya, akak roger semingg sebelum k, nampak sedap bebeno le..hehe

:: anisjazz :: said...

k irmaaaaa cantik comelllnyerrr kek k irma nih!!!!
the colourss....fuhhh..bikin cair i tgk tauuuu :P