Wednesday, June 24, 2009

Patut La Tak Mengantuk...

Assalamualaikum wbt

Sekarang dah pukul 2.45 pagi. Saya masih mengadap laptop lagi. Tadi dah tutup. Nak tidur la kononnya. Dah tarik selimut. Doa dah dibaca. Dah habis airmata bercucuran. Sampai sesak nafas sekejap mengenangkan apa yang dilalui dalam hidup selama ini. Tengok. Nak tidur pun menangis. Haisshh. Apa la bibik ni. Hihi. Tapi tak juga mahu lelap mata sepet ni. Hai.. terkebil-kebil la sekejap atas katil yang empuk ni. Boring dah paksa mata ni untuk lelap. Apalagi, bingkas bangun tekan balik suis laptop.

Rupa-rupanya Allah nak bagi saya lihat ini...

Nur Aina Nazira Mohd Hafeez

Inilah gambar yang saya tunggu semenjak kelahirannya. Berbaloi mak lang tak mengantuk malam ni. Rupanya Allah nak ubatkan rindu dengan menatap gambar sayang.

Nazira dan Najwa

Dan ini. Maaf Jihah. Gambar sayang mak lang tak masukkan. Tak sesuai. Nanti suruh pakcik ambil gambar yang lebih sopan ya sayang. Pakcik nak blackberry kan. Hahaha. Berangan la pakcik. Tunggu mak lang dapat duit tersepak.

Ni untuk pakcik. Blackberry storm.

Bold pun ado. Jangan marah pakcik.

Ok. Terubat sudah rindu nak menatap gambar anak saudara yang baru lahir. Comel kan. Patut la mak tok kata macam muka mak lang. Ngeee.. Perasan betul.

Eh, maklang rasa comel lagi anak saudara maklang dari anak artis toot ( Tak boleh diberitahu. Mati kalau saya kena saman nanti. Hanya kami sekeluarga ja yang tahu. Hihi.) Patut la lama benar baru boleh tengok. Hai. Memang comel.

Ehm. Boleh la tidur lena kot. Jangan sampai terbabas sudah.

Saya Sayang Kamu.

Wassalam.

No comments: