Thursday, November 25, 2010

Salji Dah Mula Turun.

Assalamualaikum wbt.




Salji dah mula turun di Hull. 

Ada seorang adik yang ngaji kat sana habaq kat status FB. 

Uisshh... sabaq. sabaq. 

Esok lusa salji mai la belah London. 


Suhu pun dah jatuh sampai 0 darjah.

Sejuk ketaq dah ni.

Nanti salji dah turun betui, saya habaq lagi na.


Sekian, berita tengah malam dari London.

;D
















Fatih : 

waa. sapa nak main snow fight dengan ateh.

JOM..!!



8 comments:

Anna Qawina said...

salam Irma...waduh..sonoknye dok dlm salji..eh...dok main salji..kikikiiii...
tang kelapa parut tu haaa...tak blh bawak mesin kelapa & buah2 nya skali ek..hihi...gurau jek...
itulah dipanggil mujahadah hidup kita manusia ni, merantau kat mana2 pun macam tu la...tabahkan hati, bila ada peluang balik M'sia nanti balun kelapa parut cukup2..hhaaa

ADEEYA said...

waa seronoknye main salji :D :D

marinahunny said...

best nye..sejuuuukkk!

Sue said...

salam ziarah.. seronoknye main salji. untung ye kecik2 da main salji ori. kami ni dok harap salji kat genting highland je la.. tu pon tak penah masuk lagi. hihihihi....


p/s: salam perkenalan..

Ummu~Ishak said...

masa duk mesir salji tak mai mansuroh

nieda said...

tak sejuk ke main salji...huhu. boleh la buat ABC coklat bila salji dh turun.hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bestnya main salji..kalo laa malaysia ada salji, bleh buat abc senang sket..hehehehehe

$ue @nim said...

best nye leh main salji.. kat mesia ni, kalu nk main salji, gi genting je la.. ade umah salji kat sana.. leh la merase main salji...