Tuesday, November 2, 2010

Sekejap Ja Dah Masuk November Kan..!


Assalamualaikum wbt.

November sama dengan sebelas.

Uissshhh.. sat ja no. Tup Tap Tup Tap dah dekat hujung tahun.

Tak lama dah. Pejam celik dah nak balik.

Yeay..!!

Errr... dup dap dup dap jugak ni.

Nak balik dah. 

Macamana ya Malaysia selepas tiga tahun saya di sini?

Selamat ke saya nak jalan seorang diri ke sana ke mari macam saya duk buat kat sini.

Hangat dak..? Ai tak besa la hangat-hangat ni.

~pelempang sikit bibik ni~

;P

Nak buat countdown lah.

40

*

*

*

*

*

30

*

*

*

*

20

*

*

*

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1


Berdiri tegak semua. Jangan goyang-goyang.


Negaraku

Tanah tumpahnya darahku

Rakyat hidup bersatu dan maju

Rahmat bahagia Tuhan kurniakan

Raja kita selamat bertakhta.


Hoyeaahh... tengok. Saya masih ingat lagi lagu Negara kita. Itu tandanya saya  tak lupa daratan kan.

;D


Saya akan merindui London.




tetapi

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Saya akan LEBIH MERINDUI dia.

T....T





Tak habis lagi.

Jom tengok plak kat bawah ni.


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*




Mak Lang... BALIK...!!

HaHaHa.

Selamat Malam.





12 comments:

sweetsal said...

bila nak balik M'sia?...mesti rindu kt London sgt2 ni..

Fazlinil Irma said...

akak.. insyaallah bulan 12. doakan ya. moga2 jd balik. hehe.

shafida said...

assalamualaikum, kenapa irma dah nak balik Malaysia? dadapat panggilan berumahtanggake?hhehehehhe...gurau aje
,emangla walaupun hujn emas di negeri org,hujan batu di negeri sendiri, lebih baik negeri sendiri...tapi...sapa yang tak teringatkan hujan emas yang membawa kegembiraan dan kegirangan itu, kan....
insya Allah, ada masa ada rezeki hendak ke sana lagi kan..

Fazlinil Irma said...

waalaikumussalam..

sy janji dgn keluarga 2 tahun sj. tp ni dah lajak jd 3. hehe. cukuplah 3 thn pengalaman ni. nanti balik msia boleh guna pakai.

tergelak sy dg soalan pasal tangga2 ni. kekeke. insyaallah, sampai masa adalah entry berdua. weewiitt ;)

buat masa ni panggilan BERlif dulu sy jawab ;D

eLLy said...

wakakakka last picture memang cute ;)

Ummu~Ishak said...

saya dulu pun nak balik mesia selepas 3 tahun tak jenguk mmg rasa cuak.
tapi sekarang tidak lagi.ke utara timur pun gi lone ranger je.insya Allah selamat.janji letak tawakal pd Allah tinggi2.

Fazlinil Irma said...

kak elly. sy pun 1st time tgok duk tergelak. awat la anak menakan sy ni. geram ke apa.

ummu.. betul kan. awk sdiri dah mengalaminya. yg penting doa dan tawakal. kalau apa berlaku pun kena redha.

Lady of Leisure said...

nak balik bercuti ke? bestnyaaa... wahaha suka saya dengan last pic tu nampak sangat2 rindu kat mak lang dia heheheh

Nur Ede said...

Salam Irma...

Udah nak balik Malaysia yer... sian anak2 CT yang di tinggalkan tu... siapa pulak yang menjaga nyer.. uiiskk x dapat akak nak bayangkan kesedihan dan kepiluan anak2 comey tu nanti... huhuhu... akak yang sedih dulu...sebab nyer dulu masa anak2 akak masih kecil sebaya ngan anak yang Irma jaga tu.. klu kakak yang menjaga dia org balik kampung pasti abiss demam n merengek ajak g tunggu kakak dia kat stesen bas... sedih taww...papon mudah2an allah permudahkan segala urusan Irma nanti...

fa10 said...

ingatkan dpt la jumpa Irma ka edinburgh... huhuhuhu
mesia kat mana?

akubiomed said...

Anak buah dah tunggu kat Malaysia nak terjah

najah said...

salam kak irma,

da nak balik msia ke? hm, agaknye bila dapat berjumpa lagi ye?