Tuesday, November 1, 2011

Bila saya berpeluang memotong kek sendiri.

Assalamualaikum wbt.

Dah lama tak buat Kek Karamel untuk diri sendiri. 

Hari-hari buat untuk tempahan orang saja. 

Jadi semalam saya buat untuk Tok Chik Azizah saya.

Buat untuk makan-makan di rumah anak dia.

La ni pi rumah sedara pakat duk cerita pasal terliur tengok kek saya dekat FB. hihii. 

Sian depa. Duk telan liur.

-------> Sama jugalah dengan korang ye. Terliur. Cuma kita tak jumpa je. hikss.











Gambar yang terakhir ni saya ambil masa kat rumah dua pupu saya, Mak Lang Keda.

Nak ambik beriya segan.

Cukuplah macam ni je.

Tu pun dah senyum suka.

Cantik jugak na..!! ~ayat puji kek sendiri.

:: ---- Saja nak pos entry ni pada tarikh 1.11.11 jam 1.11.11 pagi ----::

4 comments:

Cik Kamoo said...

terliur tgk,,,cantik!!

Kancilbiru said...

meh nak tolong puji sama...memang cantikk sangat...:)

ummiarissa said...

wah cantik dan sedap...resepi?

Nadiah Sidek said...

saya ada buat kek karamel ni (baru sekali buat..hihi..) tapi tak comel. nanti nak buat sekali lagi bagi puas hati ^_^