Tuesday, November 8, 2011

Mulakan pagi ini dengan senyuman.

Assalamualaikum wbt.

Selamat pagi semua..!

~ bukan gaya cikgu ye.. ~

bunyi budak perempuan seronok di pagi hari nak buat kek.  hooh.




Opera Cake. Kecik je kek ni. 7x7. Atau boleh jadi 8x8 kalau sy baik hati. Ewah. ;P

Rasa kopi disulam dengan coklat dan badam disertai dengan Italian Coffee Buttercream memang sangat lah NGAM..!!

Sungguh... bukti dia bila kek ni yang habis dulu dirasa oleh adik dan mak masa saya bawa balik dari Seremban.

Memang sangat mabeles..!!

Bismillah --------------------> Mulakan kerja dengan doa dan niat yang betul. ;)

8 comments:

Ain SSB said...

Ya Allah, sedapnya tengokkk! *lap air liur yang meleleh*

Suara Kalbu said...

Tengok gambar pun dah sedap. Kalau dapat makan dah tentu-tentu sedap. Sangat kagum dengan hasil kerja Irma.

eLLy said...

emmm dap dap ...

Asmara said...

Irma kalau tukar dgn yang ni memang nak sangat! heheh.. teringin satu hari nanti nak rasa air tangan irma. :D

Lady Lavender said...

telan air liur tengok ker irma :-))

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

kk nak resepi kek nik boleeee

Kathy Tuah said...

sedapnya kak..coklat kat atas tu je dah tak tahan tengok apatah lagi rasa dia..

siti zakiah hasan said...

Kak, nampak mcm biskut lak bile kek tu dilapis. Sedaaappp sgt nampak! :)