Tuesday, November 15, 2011

Tempahan dibuka sekarang.

Assalamualaikum wbt.






Ini hasil kerja saya. Ada sesiapa nak tempah..?

Hubungi saya di talian 013- 258 8230.

Kita sembang lanjut nanti ya.

Terima kasih.

9 comments:

SHAFIDA said...

irma...lawanya...memang awak berbakatla irma....... sanagt cantik,mcm bunga idup ajer,,,,

berapa jamlah agaknya utk buat bunga seperti itu?

SHAFIDA said...

irma...lawanya...memang awak berbakatla irma....... sanagt cantik,mcm bunga idup ajer,,,,

berapa jamlah agaknya utk buat bunga seperti itu?

CA said...

ammpunnz....canntikknya irma....mesti ramai suka...kagumm ahhkak...muahhh.

Fazlinil Irma said...

kak shafida. terima kasih.. dr pukul 9.30 sampai 5 petang utk siapkan sebiji kek. alhamdulillah. :)

CA.. terima kasih kak. kagum sampai tak nak makan. sayang tengok bunga.

Kathy Tuah said...

akak!! pandainya akak buat!.. syg lak nak makan kalau dah cantik sangat macam tu..

アヌムちゃん said...

cantiknya kek tu..mesti sedapp..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

boleh buat utk hantaran lah tu kan? cantiknya...jelez ai :p

mawar merah said...

napalah cantik sgt...terpegun..bunga hidup ke tu?

Suara Kalbu said...

Subhnallah...cantiknya