Friday, November 11, 2011

Nak bagi semangat dekat kakak saya.

Assalamualaikum wbt.













Salam di pagi hening pada tarikh 11.11.11 jam 1.11.11 pagi.


Salam Jumaat yang penuh barakah. 


Moga kita sentiasa dalam kasih sayang Allah swt.


Sebenarnya saya nak kongsi tips membuat Kek Karamel ni. 


Berdasarkan pengalaman sendiri. Jatuh bangun buat kek karamel ni.


Memang adakala stress bila tak jadi. 


Cuma tak sampai menangis je. hihi.


Dah lama plan. Gambar pun dah ada.


Masa nak menulis yang menjadi kekangan saat ini.


Rasa bersalah berlama-lama di depan laptop.


Sambil mata menjeling pada dapur yang belum bersih. 


Insyaallah, saya akan cuba cari masa untuk tulis. Sabar ya.


Makanya -----> Ini adalah entry untuk kakak yang saya kenal bila berblog. 


Kak Lady Lavender ini untuk akak. 


Harap dapat naikkan semangat akak untuk berkaramel lagi.


Onnea siskoni..! :)




Mengabadikan entry ini pada tarikh 11.11.11 jam 1.11.11 pagi. 











9 comments:

Lady Lavender said...

uwaaa...terharunya!!

mekasih bebanyak buat adik saya mmmuaahh!!

Irma yg akak kenal walau cuma kat belog memang tak kedekut berkongsi ilmu. Sanggup melayan soklan2 akak selama ni. Hanya Allah yg mampu membalas kebaikkan irma bukan hanya pada akak sorang aje, tapi pada org lain jugak. Berserta dgn doa jugak semoga bertambah murah rezeki irma dalam bidang yg menjadi minat irma sekarang. amiinn..

Tayangan kek karamel pembakar semangat akak. Mesti nak cuba sampai cantik (walaupun tak secantik yg irma buat).

Thanks again dear :-)

Lady Lavender said...

ehehe..sebab ada terselit bahasa finnish kat entry irma, sewajarnya akak balas dlm finnish jugak :
kiitos paljon :-))

Ain SSB said...

Awww! But seriously, kek Kak Irma semua nampak perfect and I'm sure the taste would be too! :)

ummiarissa said...

pembakar semangat untuk saya juga ni...meronta-ronta hati nak buat...nak cari masa sesuai..

Chik Mimi said...

irma akak sungguh teruja tengok kek karemel irma tu memberi semangat pada akak juga

Asmara said...

terasa nak buat lagi pulak ni. hihi.. kek ni mmg sedap sangat! :D

Ain Ramli said...

hehe lawaaa nye kek akak.
saya dah buat kek ni dua kali, alhamdulillah dua-dua jadi :D
jeles tgk akak punya pavlova.

アヌムちゃん said...

cantiknya kek tu..nmpk sdp sangat..

Unknown said...

tiada resipi nye kah? macamana nak nampak cantik hasil layer colour tu ya?