Monday, November 21, 2011

TEMPAHAN PAVLOVA DITUTUP.

Entry melekat.

Entry baru ada di bawah. 

Assalamualaikum wbt.

Kepada bakal pelanggan pavlova,

Buat sementara waktu saya terpaksa menutup tempahan pavlova sehingga waktu yang dinyatakan.



Saya sedang mencari penyelesaian. Doakan saya dapat balik pavlova yang garing di luar dan chewy di dalam.


Terima kasih.








5 comments:

I`mulan said...

pavlova ni masakan ape yek? cam sedap jer...

hOtMaMa said...

tu la kan irma.. tak boleh nak jangka buat pavlova nih.. kengkadang adunan dah betul mcm biasa kita buat..tetiba x jd plak dia... akk pernah sekali jd lebik melekat2 tu ha.. frust betul..

Kathy Tuah said...

teringin gak sy nak rasa pavlova akak ni..tp ntah bila lah nak pi KL..jalan kwsn KL pun tak tau..adoi!!

simply nana said...

sedapnya...nampak cam menarik dan tertarik untuk merasanya...

fasheeha said...

betul2.. sy buat pavlova pun ade masa tak menjadi lebih2 lagi part topping.. hehhehe