Thursday, June 28, 2012

Selamat bekerja.

Assalamualaikum wbt.

Kerja sendiri. Bangun tidur buka laptop pun dah kira masuk ofis kan. hehe. :))

Tak yah redah sesak jalan raya. Tak yah gosok baju. Tak yah mandi. ----> Errkk.. haha.
 















Semalam lepas solat Isya'... saya terpandang pamplet peta Kota London. Alaa.. kan dah datang rindu. Terus belek-belek tempat-tempat atas peta tu. Masih boleh terbayang jalan-jalan yang saya pernah lalu. Masih terbayang kenangan jalan-jalan hujung minggu kat sana.

Sekarang dah masuk musim panas. Ikutkan pada gambar-gambar kenangan saya yang ada, sekarang dah menghampiri penghujung musim bunga ros. Masuk bulan July dah tiba masa untuk Pesta Lavender.

Nampaknya saya masih ingat lagi jalan-jalan dan tempat yang selalu saya pergi. Ada sorang kawan merangkap pelanggan kek saya bertanya, ' Irma tak nak pergi London lagi ke?' Begitulah bunyi soalannya. Sapa tak nak pergi London. Ajak pergi tiap tahun pun saya nak. ~Ewah.. banyak duit kamu Irma..!!~ :))

Takpa.. kita berangan banyak-banyak ( baca : doa). Mana tau ada orang yang baik hati nak ajak saya pergi kan. Boleh saja...!!! :))

Jadi pemandu pelancong pun boleh..!! :))



Nanti boleh jumpa Fatih. Miss u my dear..!! ~banyak~ T__T

  

2 comments:

none said...

sayalah tu yang tanya,,, hehehe... untuk pengetahuan irma, anak saya pun namanya fateh,,, kot2 boleh ubat rindu irma pada fatih...hehe...


p/s : kalau mmg betul nak ke london semua, roger saya eh? hehehe

salam sayang,
puan sri, labuan island....

♥MAMASYAZA♥ said...

kalau nak pegi bwk akak skali ekkkk, teringin sgt nak jejak kaki kat sana...hehehehe