Thursday, May 26, 2011

Murahnya kueh di kampung.

Assalamualaikum wbt.


Masalodeh RM 1 = 4 keping


Rojak Utara RM 2 sebungkus


Bingka Tumis RM 6/seloyang


Pulut Serunding = PERCUMA.

Mak menakan saya yang tanak pulut ni. Sedap sangat. Cukup segala. Sampaikan mak saya yang selalu sakit  urat lepas makan pulut, kali ni dia boleh makan banyak. Katanya tak sakit pun. 

Saya sampai terfikir, "Kalau macam ni lah gaya hidup di kampung. Boleh jadi saya tambah sebulan atau dua lagi lah jadi budak kampung. ^_^


Seronok..!!




3 comments:

kak ina kl said...

memang seronok kan sebab tu ramai yang bersara pulang ke kampung.

Ummu~Ishak said...

duk kg kat temerloh pun best juga ^_^

deqlis said...

mmg best...! ramai yg plan dah masuk 50-60 nak tinggal di kampung..

aman damai, makanan pun murah2x..atau leh petik je balakang rumah/kebun sendiri:)