Friday, July 10, 2009

Berehat Sebentar Bersama Kit Kat

Assalamualaikum wbt

Kepada blog yang dikasihi,

Hujung minggu ni MUNGKIN tiada entry dari saya. Kalau saya rajin, saya sembang dengan awak ye. Maklumlah, saya ada kawan yang boleh diajak sembang bersua muka. Boleh ajak jalan-jalan. Jadi blog kamu duduk sorang-sorang ya. Nanti bila kawan saya sudah pulang, kita GENG balik. Nanti saya ceritakan semua yang berlaku kat awak.

Oh ya. Kalau ada tetamu ajak mereka masuk. Beritahu mereka buat macam rumah sendiri. Layanlah dengan menu yang ada. Sembanglah dengan cerita yang ada. Kalau mereka rajin, tinggalkan jejak di sini. Nanti boleh saya tahu siapa yang datang.

Ok, blog. Kamu jangan nakal-nakal masa saya tiada. Saya mahu menunaikan hak pada diri sendiri sebentar. Harap-harap sekembalinya saya nanti. Saya akan menjadi manusia yang lebih bersemangat.

Tata..

Wassalam.

No comments: