Thursday, July 2, 2009

Saya Menang Award

Waahh.. Bujet artis betul la bibik ni. Siap dapat award lagi bila menulis blog. Hihi. Jawapan tak boleh blah. Dah orang bagi. Kutip ( baca: ambil) aje la kan.

Ehm. Nasib la award ni sorang je bagi. Tu pun tak terlarat nak mengutip. Meh kita bagi ucapan penghargaan sket kat Ummi Anas.

Assalamualaikum wbt. Jazakillahu khairan jazak cik ema ucapkan pada ummi Anas di atas anugerah yang tak terkata banyaknya ini. Semoga ummi Anas akan sentiasa menjaga kesihatan selalu. Cik ema takut oo baca entry terbaru ummi Anas. Cuak sekejap. Harapnya tak berlarutan.

Eh. ayat sudah merapu. Cukup.

Memetik kata-kata ummi anas tentang bibik yang berlagak glamer sekejap. Sekejap je. Lepas tu dah takde maknanya.

Senior saya masa sekolah menengah, Ma'had Attarbiyyah Al-Islamiyah (MATRI)... Sekarang kat London, jd bibik... Canggih ooo bibik ni, bukan bibik agent mcm bibik indon tu tp jaga anak2 rakyat Malaysia gak yang stay kat sana, kawan Cik Ema... Teringin nak bawak Anas gi London jumpe Cik Ema...

Ok, mari kita melawat award yang dimenangi bibik. Wakakaka. Ya Allah, anak siapa ni yang cuba berlagak diva perah santan.

Siaran berhenti seketika untuk memberi laluan kepada penulis (baca:bibik) menunaikan solat maghrib seketika. Ecece. Nampak sangat nak sambung membebel lagi tu. Hahaha. Ok. Bibik solat jap. Bujet macam siaran langsung la ni. Eishh, budak ni. Lempang kang. Adooiii....!

Dipersembahkan.. Pemenang award terbanyak dalam masa satu malam. Jatuh kepada buk Irma. Muahahaaa.

Award Pertama

Award Kedua

Award Ketiga


Award Keempat

Award Kelima
Award Keenam


Award KetujuhAward Kelapan

Award Kesembilan

Waaahhh.. Saya suka yang last sekali ni. Mampukah saya memblog sampai ke tua. Muahaha.

Orait. Sudah habis anugerah. Banyak juga award. Tapi yang lain tak sesuai sebab bukan untuk saya. Ada nama owner blog yang saya tak kenal. Jadi, tak yah la buat diva terlampau nak ambil award yang bukan hak kit
a. Ecece. Bagus pulak diva (baca:bibik) ni.


Ini award saya untuk anda yang sudi membaca ocehan saya setiap hari. Terima kasih banyak-banyak. Anda penyeri blog saya setiap hari. Walaupun tak kenal tapi saya tahu ada yang membaca. Seribu kemaafan ( eh, macam ucapan raya pulak. bibik ni memang pandai mengayat) dihulurkan andai ada yang tidak menyenangi kehadiran blog ini. Ini sekadar bebelan saya yang disalurkan ke jalan yang benar. Hihii.

Wassalam.

No comments: